Véronique Hoex

Over de trainer

Véronique Hoex is een expert in public speaking, professionele communicatie en  assertiviteit. Ze begon haar loopbaan als communicatieprofessional in de medische sector, waar ze werkte voor vooraanstaande bedrijven. Met uitgebreide ervaring in branding, sales en communicatie, helpt ze nu individuen en teams hun boodschappen helder en krachtig over te brengen.

Véronique verzorgt trainingen en coaching in de volgende gebieden:

  • Public Speaking: Vaardigheden om overtuigend en met impact te spreken in elke situatie.
  • Opkomen voor Jezelf: Technieken om assertief te zijn in professionele en persoonlijke contexten.
  • Communicatievaardigheden: Verbeter interactieve vaardigheden voor alle niveaus binnen organisaties.
  • Presentatietechnieken en Storytelling: Leer boeiende verhalen te vertellen die uw publiek vasthouden.
  • Succesvol Netwerken: Ontwikkel vaardigheden om uw professionele netwerk effectief te vergroten.
  • Lichaamstaal en Non-verbale Communicatie: Meester worden over de kracht van lichaamstaal in persoonlijke interacties.
  • Zakelijke profilering
  • Train de trainer

Met haar dynamische aanpak en praktische kennis streeft Véronique ernaar om elke professional te empoweren om met vertrouwen en autoriteit te spreken.

Enkele referenties:

VDAB, ABN Amro, TEVA Pharma, KBC, Deutsche Bank, Elia, Carglass, Provincie Antwerpen, Procter and Gamble, Lidl, Galapagos, BMS, Lingerie Van de Velde, L’Oréal, Shire, Barry Callebaut, CM,Bristol-Myers Squibb, Sanofi, Pierre Fabre, Carrefour, Saver, Carpé kliniek, O2 clinic, Partena, Boston Consulting Group, Matthijs advocaten, Carrefour, Elia, Waters, Pharma.be, Louis Widmer, Ici Paris XL, Telenet, Partena, Greenfish, CM Limburg, Secretary Plus, Jan De Nul, Damiaanactie, Provincie Vlaams Brabant, Vlaamse Gemeenschap Landbouw en Visserij, Confederatie Bouw, GSK, Harol, Gemeente Vosselaar, Vleva, Exxon Mobile, Abbott, Greenhouse, Acerta, CC&T, Constructive, The Oval Office, Saver, Liberale mutualiteiten, Immobel, Velux, Neuhaus.

Referenties

“Op een aangename, luchtige manier werd met het team een aantal manieren besproken om het klantencontact nog te verbeteren teneinde een volledige vraag van klant te kunnen afronden. Dit was zonder meer een prima opleiding . Iedereen kwam voldoende aan bod, met het nodige respect voor de sterke en minder sterke punten. Veel bijgeleerd! ”

José Pauwels Metaleuven