Lieven Buyse

Over de trainer

Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte die studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als zaakvoerder en trainer bij Expert Academy. 

Lieven geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Communicatievaardigheden en Assertiviteit, Feedback Geven en Ontvangen, Klantgericht Telefoneren en Communiceren, Omgaan met moeilijke klanten, Verbindende Communicatie en Conflicthantering, Spreken voor een Groep, Elevator Pitch, Sociale Media, Videomarketing, Internet Marketing, Professioneel LinkedIn Gebruiken, Instagram for business…

Enkele referenties:

ACV Voeding en Diensten, AZ Oudenaarde, Abbott, Actemium, Acumen, Agfa Gevaert, Alberdingk Thijm Scholen, Allianz, Alternio, Arcor, Astrasweets, BMW, BNP Paribas Fortis, BRP, Brics, Camco, Caviar TV, Challenge Aviation, Confederatie Bouw, Copaco, Creditsafe, Cultuurdienst Brugge, DGZ Vlaanderen, DSM Keukens, Dachser, De Ark, Dentco, Depraets, Desmet, Deutsche Bank, Digestive Cancers, Durabrik, Emino, Enercon, Energyville, Eternit, Exellys, Feops, Feromac, Festo, Hillewaere, Huisartsenwachtpost Midden-Holland, IO Digital, International School Breda, Jan De Nul, KBC-bank, Kinderopvang in je buurt, Krinkels, Kuehne & Nagel, L'Oréal, La Lorraine Bakery Group, Laverhof, Let's Talk Science, Lidl, Livios, Lloyd’s Register, McBride, Melexis, Mercedes-Benz, Movilitas, Neovia Logistics, Neuhaus, Novartis, Nucleus, Nuscience, Oleon, Opnieuw & Co, Organi, Paneltim, Plastic Omnium, Politie Genk, Prosafco, Provincie Limburg, Provincie Oost-Vlaanderen, Randstadt, Recticel, Renotec, Samsonite Europe, Saver, Scholengroep Albertdingk Tijm, Schreder, Simovision, Sogeti, St Jude Medical, Stad Antwerpen, Stad Sint-Niklaas, Steelbel, Tae, ThyssenKrupp, Toyota, Typografics, Unizo, Unizo Brussel, Vlaams Parlement, VUB, Van de Velde, Vente Exclusive, Vetoquinol, Vivisol, Vlaams Parlement, Volvo, Winewise, Xilinx, Xylos, Zavo

Referenties

“Omdat ik toch wel regelmatig te maken heb met emotionele gesprekken was het voor mij interessant om te leren hoe je zo een gesprek makkelijker tot een goed einde brengt. Ik vond het een zeer nuttige opleiding. Al mijn verwachtingen werden ingelost met zeer goede tips om mee aan de slag te gaan. Voor mij was deze opleiding zeer nuttig en zeer goed gegeven. De trainer sprak op een rustige, duidelijke manier en vooral hij had iedereen mee.”

Marion DeclercqAgentschap voor Onderwijsdiensten